E-shop na platformě Eshop-rychle na 15 dnů ZDARMA

Trial Neomezená platnost
Eshop na platformě Eshop-rychle.cz na 15 dnů ZDARMA. Bez jakýchkoli...Více o slevě

Eshop na platformě Eshop-rychle.cz na 15 dnů ZDARMA. Bez jakýchkoli závazků. Skrýt text

Vyzkoušet ZDARMA
100 % Úspěšnost

O Eshop-rychle

Česká republika je rájem e-shopů. Jejich počet každým rokem narůstá o tisíce a nezdá se, že by tento trend měl v dohledné době skončit. Proč tomu tak ale je? Důvodů je hned několik – masivní rozšíření internetového připojení, bohatší možnosti pro tvorbu nových stránek a existence specializovaných služeb. Není třeba žádných pokročilejších znalostí v oboru, stačí kontaktovat odborníky, kteří se o všechno postarají. Mezi tyto odborné firmy patří i Eshop-rychle.

Služba Eshop-rychle vznikla již roku 2007 jako součást českobudějovické společnosti Bohemiasoft, která zastřešovala i další moduly Webareal a Zombeek. Stalo se tak v dřevních dobách české e-commerce, kdy teprve docházelo k utváření prvních větších internetových obchodů. Projekt zažil takřka okamžitý úspěch, když již v roce 2009 hlásil 5 000 spokojených zákazníků. V roce 2015 byl každý čtvrtý e-shop vytvořen právě prostřednictvím služby Eshop-rychle. Hlavní důvody vysoké obliby lze spatřovat v cenové dostupnosti a šíři služeb, které se navíc neustále zdokonalovaly a optimalizovaly.

V roce 2016 se od Bohemiasoft oddělila společnost Golemos, která službu Eshop-rychle zcela převzala. Důvod tohoto rozhodnutí spočíval ve snaze zaměřit všechny síly na jedinou službu, která se ukázala jako perspektivní. Rozchod byl proveden v přátelském duchu a ostatní služby zůstaly nadále pod patronátem Bohemiasoft, která je provozuje dodnes.

Čísla hovoří o úspěchu Eshop-rychle poměrně jasnou řečí:

  • 6 500 aktivních internetových obchodů;
  • celkový roční obrat 5 miliard Kč;
  • průměrný denní počet objednávek 7 842.

Produkty a služby Eshop-rychle

Služba se od počátku své existence definuje jako poskytovatel krabicových řešení e-shopu. Zákazníkům nabízí kompletní servis v jednom ze dvou dostupných balíčků. Internetový obchod je vystavěn na optimalizovaných šablonách, které lze libovolně upravovat. Orientace na oblast e-commerce se projevuje zejména ve skutečně široké paletě nástrojů a prvků, které lze při správě stránek využívat. Firma je dělí do pěti samostatných skupin a stejné rozčlenění je využito i pro potřeby tohoto článku.

Grafický design
První krok tvorby internetového obchodu spočívá ve volbě vhodného grafického designu. K dispozici je několik základních šablon, které je možno dále podle potřeby upravovat a individualizovat. Všechny návrhy jsou plně optimalizovány pro počítače a umožňují i bezproblémové prohlížení z mobilních zařízení.

Pro zákazníky, kterým se z jakýchkoliv důvodů nehodí předpřipravené šablony, je určena možnost jejího vytvoření expertním týmem. Ti za příslušný finanční obnos navrhnou podobu internetového obchodu plně odpovídající požadavkům zákazníka. Zdatnější klienti si mohou vše nastavit svépomocí prostřednictvím vestavěného CSS editoru.

Marketingové nástroje
Konkurence je tvrdá a e-shopy, které nejsou vidět, jako by nebyly. S ohledem na tuto skutečnost jsou navrženy marketingové nástroje Eshop-rychle, které pomohou získat odpovídající pozici ve vyhledávačích a pozornost zákazníků. Samozřejmostí je rovněž zalistování obchodu ve zbožových srovnávačích. Již při tvorbě šablon je pamatováno na požadavky SEO optimalizace. Pro prezentaci obchodu lze využít také PPC kampaní, přičemž všechna potřebná data shromažďuje Google Analytics.

Služba taktéž podporuje tvorbu newsletterů, jejichž prostřednictvím můžete zákazníky informovat o tom, co se na vašich stránkách děje. K jejich rozesílání slouží databáze spojené s obchodem. Zákazníkům je dále možné nabídnout slevové kupóny nebo dopravu zdarma. Za samozřejmou lze považovat i integraci e-shopu do sociálních sítí ve spojení s vhodnými propagačními kampaněmi.

Personalizace
Každý zákazník je jiný a pátrá po něčem jiném. Provozovatelé internetových obchodů jsou si této skutečnosti vědomi a snaží se svou prezentaci do značné míry personalizovat. Služba Eshop-rychle se snaží jejich práci zefektivnit širokou paletou možností personalizace. Jejich prostřednictvím lze jednotlivým návštěvníkům internetového obchodu nabídnout přesně ty produkty, po kterých se zrovna poohlížejí.
Administrace
Další funkce zahrnují oblast administrace internetového obchodu. Součástí je analytický nástroj umožňující sledovat a vyhodnocovat příchozí objednávky. Pomůže získat dobrou představu o příjmech a výdajích, stejně jako o zboží, které zákazníci vyhledávají nejvíce. Eshop-rychle také zajistí propojení s nejvýznamnějšími logistickými společnostmi i široké možnosti plateb za zboží od obligátní dobírky přes platbu kartou a bankovním převodem až po internetové služby typu Paypal.

Významná konkurenční výhoda stránek spočívá ve vestavěném řešení EET. Vyniká svou nízkou cenou a vysokou spolehlivostí, díky níž je sledování tržeb jednoduché a bezpečné. Systém Pokladna dále umožňuje propojit e-shop s kamennou prodejnou při zachování aktivního napojení k systému EET. Nedílnou součástí administrace je i podpora nejvýznamnějších účetních systémů, jako jsou Pohoda, Ekonom nebo Money S3. O bezpečí všech odesílaných dat se stará profesionální tým odborníků provozující cloudové služby.

Podpora
Součástí balíčku služeb Eshop-rychle je i rozsáhlá zákaznická podpora. Odborníci pomohou nastavit stránky tak, aby odpovídaly potřebám provozovatele internetového obchodu i jeho zákazníkům. Kromě technického řešení zahrnuje podpora i odborné konzultace týkající se přímo podnikatelského záměru daného klienta. Odborníci pomohou s nastavením odpovídajících cen, proberou marketingovou strategii a dotknou se i dalších nezbytných součástí podnikání v e-commerce.

Méně úspěšným prodejcům, kteří by konečně rádi na trhu prorazili, je určena služba auditu e-shopu. Odborní pracovníci Eshop-rychle zkontrolují nastavení obchodu, jeho optimalizaci pro prohlížeče, cenovou politiku a zacílení segmentu odpovídajícím cílovým skupinám. Výsledná doporučení mohou pomoci situaci obrátit k lepšímu.

Ceny Eshop-rychle

Služby společnosti jsou rozděleny do dvou balíčků lišících se šíří a hloubkou dostupných funkcí a možností. Tarif Startup je k mání za 390 Kč měsíčně, při platbách na delší časové období se jeho cena dále snižuje. Zajišťuje zřízení vlastní domény, neomezený přenos dat a prostor pro produkty, podporu EET i nejrůznějších režimů prodeje. Balíček Business, který vyjde na 790 Kč měsíčně, je určený pro náročnější podnikatele, přidává přednostní zákaznickou podporu, možnost připojení k systému Pokladna, zvýhodněné podmínky platebních bran nebo bezplatné nahrávání produktů zaměstnanci společnosti Eshop-rychle.

Součástí balíčků jsou pouze standardizované služby. Tvorbu šablony na míru, úpravy přednastavených řešení, vlastní zásahy do grafické podoby webu nebo obnova smazaného e-shopu jsou zpoplatněny podle ceníku. Součástí nabídky je zkušební verze zdarma po dobu 15 dnů, kterou lze využít pro důkladnější otestování služeb před konečným rozhodnutím o platbě.

Recenze Eshop-rychle

Zatím nejsou dostupné žádné recenze.